Connect with us

Tyga

Maybe – Tyga

Lirik lagu: Maybe

Bitch I’m the shit
Bi-bitch I’m the shit
Repeat it to yo bitch, tell yo bitch I’m the shit
Im so dis-disrespectful, ask them bitches that you next to
Prolly hit it if I met you,
I dont remember none of yall names
This aint legal in yall state
This that firearm, that cherry bomb, I light it in yo face.
Mr. Eddison, I put it on
That jury in my state, now your vision gone.
My bad my dog, I’m sippin on that case
Might go corozone my face
Watch yo step nigga,
What you deaf nigga, dont you ever greet me with yo fuckin left nigga
Thang it up, I can spot you way quicka
Im in that fashion district polo fuck that hilfiger.
Ya
Maybe you some bullshit and I talk that real shit
Im bout to hit that kill switch and burn this bitch like chile
Im illa-est so evident, I just threw my evidence.
In the crowd I dont give a shit, too many people just got them tips.
Im hoggin, slim skinny nigga dope ballin
Pay cash for the cash man ralph lauren carlton
You’re just a square in the office
Arlis ima need agent I’m spading
Big donky butt
She can be my target
I pinned the tail
I did it well
Well done
So applaud me
This beat got me jogging
Easy for a cave man
Im inline you talkin
Cooler than my ray bans
Darker shades rain man
Get the cash rain man
Killa j’s space jam
The motherfuckin son of sam
Ughhh
Pull up in the all white ice box
Hottest out the sweat shop
Pull a bear mink out
Ugh
Nigga
Im the motherfuckin truth
You aint noticed what I do
You don’t do this how I do
I be rollin 3×2
Yes that beat enough this spoof
I got that photoproof
Photobooth no photoshop
Redbean I’m super hot
Wait till my albumout
Nigga.
I’m true.

READ  I'm Gone (Feat. Big Sean) - Tyga

Continue Reading

Tyga

Throw It Up – Tyga

[Hook]
Got a hundred bottles on ice I got all my bitches in the club tonight, ay
Bet she leavin with me tonight if it’s a 187 all my niggas gonna ride it
Throw it up, and throw it up, got my whole hood with me and we trippin’
We about to throw it up, throw it up, got all my bitches in the VIP, throw it up

[Verse 1]
T-Raw one raw nigga, I can’t fuck with no pussy ass niggas
Could have been a pimp mofucking gorilla
Catch ya niggas sippin’ but they don’t want a biscuit, ya
Man you niggas hate too much if it ain’t about money me don’t give a fuck
If it is about money I’m a need a lump some
All i have is threesomes tell that bitch come get some
Don’t trip, pistol on the hip I’m on some g shit
Don’t make her drink trip
I’m a air this bitch out if a nigga run his lips
Nigga don’t get killed up in this bitch
Straight bangers, straight banging
Shout out to my 50 niggas straight banging
Everybody gettin’ money they ain’t just hanging
And I’m leaving with more girls than I came with,
Cause I

[Hook]

[Verse 2]
I’m with a bad bitch switching lanes
I don’t even know her first name last name
Raised in the era of the dope game
Reebok pump pump pump a nigga breaks
And my daddy had a Cadillac and now his son got a Maybach
When niggas screaming where the ballers at I be like right here
She gon’ give me head for a LK hat, yeah
So sickening I’m fully tripping
I put my dick in a young vixen and dismiss them
A one hitter a Ken Griffey, a Scottie Pippen and pass em off to the next victim
A nigga rep Cal like Ripken believe it or not you niggas Ripley
You niggas too J-Kwon Tipsy
Till that cannon let loose leave you limping
Motherfucker

READ  Love T-Raww - Tyga

[Hook]

Continue Reading

Tyga

Never Be The Same – Tyga

[Chorus:]
Never will I be the same… since the money
And cars came with the fame
We just party cause, throwing parties cause I’ve got a name,
For them life is the same,
But man, I will never be the same

As I hail mary prayer, my wing to the stage,
Grab a hydro oxygen, throw a little cool to face
Never afraid, lyrical grade, amj’s win the game.
Feeling like a mile, wishing things now was like back in the day
Got a big brick, seen a little… kick
Now everbody and they momma wanna hate
(Everybody and they momma wanna hate)
But what you… wait
Sleeping on me, you won’t wake,
There’s a killer looking in my eyes, you will see thriller nigga

[Chorus:]
Never will I be the same… since the money
And cars came with the fame
We just party cause, throwing parties cause I’ve got a name,
For them life is the same,
But man, I will never be the same

Rolling down the window on the new benzo
Hollerin at let these bimbos and my girl find out no more
Bring your car… out for me
Shit I was only nineteen.
Fuck that by the race, spend these chains on chains (for less case)
More money, more money,
Young money, your money,
Others tell em’ fuck off!
These new niggas all paused!
What’s a dog with a bark
To a tiger and a shark.
And you wonder why I’m off the raw bitch
Cause I’m bad, bad, to the bone

[Chorus:]
Never will I be the same… since the money
And cars came with the fame
We just party cause, throwing parties cause I’ve got a name,
For them life is the same,
But man, I will never be the same

READ  King Company (Feat. Honey Cocaine) - Tyga

I will never be the same (you motha fuckers think you know me?)
I will never be the same (you don’t know shit)
I will never be the same (you about me)
I will never be the same (you see, cause I don’t even know about me)

I will never be the same
I rise standing on your ceiling that overlook wilshere
We don’t gotta go into it rip shit getting into,
Nigga, I’ll be kinda hostile, I’m numb,
Go to the bank, cause it’s fun,
What you think cause I’m gon send coconuts to a trump that I’m dumb?
Tell that girl kim get some
Two balls for the price of one
You can be my little soccer mom,
When I’ m done, take my kids, haha
Yeah yo like that, your keys in your lap
Don’t get attached close to the king
Had to get it tatted on my back.

[Chorus:]
Never will I be the same… since the money
And cars came with the fame
We just party cause, throwing parties cause I’ve got a name,
For them life is the same,
But man, I will never be the same
I will never be the same.
I will never be the same.

Continue Reading

Tyga

Swimming Pools – Tyga

[Hook 1]
Love, hate
Niggas, hate
Bitches, hate
Me, I can’t
Faded I might, faint
Faded I might, faint
My mind went, blank
Mind went, blank

[Verse 1]
Now I done grew up ’round some niggas
that caused me some drama
Swear when you make it niggas say you owe them
Swear they think they your mama
Everybody with they hands out they always ask me
They know that I got it
My biggest fear is going broke
Can’t say no, that’s my problem
I wanted that Rolls Royce, young boy
Lookin’ to make a bad choice
Then it got fucked up when Mom went to jail
I heard a little voice
Back of my head, back of my mind,
Dropped out of school but a nigga did fine
I ain’t tellin’ you to drop out
But if you do, make use of your time

[Hook 2]
I say why they hatin’ on me?
I’m just tryin’ to get my guap
I’m just tryin’ to set my family up
First believe in one God,
Then stack your paper higher, bitch
Get your money, stack your paper higher, bitch
We ain’t never fuck with cops
And that’s never gonna stop
And I’m posted at the tippy top
So get your money fast
and stack your paper higher, bitch
Get your money, stack your paper higher, bitch

[Hook 1]

[Verse 2]
Okay, I’m takin’ my time and takin’ your dinner
These bitches cold blooded like winter
I’m lookin’ at fixtures that I don’t remember
I’m all in my zone, Carl Malone
Takin’ these shots, abusing my liver
It’s mine, I spend it
It’s mine, I’m gon’ spend it
Doomsday, doomsday
These niggas weak like it’s a Tuesday
Niggas get loony like a toon stay
Everything well done like two steaks
Who they? Ain’t from LA
They fall off like November days
They worry ’bout your sales, but
At the end of the day, who gettin’ paid?

READ  Heisman (Part 2) (Feat. Honey Cocaine) - Tyga

[Hook 2]

[Hook 1]

[Hook 2]

Continue Reading